Wymagane dokumenty:
1. Oświadczenie dla rodzica/opiekuna prawnego (w przypadku uczniów niepełnoletnich) - druk do pobrania;
2. Oświadczenie ucznia szkoły średniej, który osiągnął pełnoletność - druk do pobrania;
3. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych - druk do pobrania;
4. Jeżeli jest się w posiadaniu dokumentów potwierdzających fakt zatrudnienia w PPGR, należy je dostarczyć w celu wykonania kopii do ww. oświadczenia.
5. Informacja dotycząca dokładnego adresu zamieszkania, zameldowania lub innego adresu zamieszkania dziecka wskazanego w oświadczeniu niż adres zameldowania, adresu do korespondencji oraz nr tel. kontaktowego (druk do pobrania),
Prosimy o dopisanie na oświadczeniu numeru telefonu kontaktowego oraz dokładnego adresu zamieszania.
Aby ubiegać się o wsparcie należy w oświadczeniu potwierdzić, iż dziecko:
a) zamieszkuje miejscowość lub gminę, w której funkcjonowało niegdyś zlikwidowane państwowe przedsiębiorstwo gospodarki rolnej;
b) jest członkiem rodziny (krewnym w linii prostej, tj. rodzice, dziadkowie, pradziadkowie/ opiekunem prawnym), który to pracował niegdyś w zlikwidowanym państwowym przedsiębiorstwie gospodarki rolnej i zamieszkiwał w miejscowości lub gminie objętej PGR,
c) nie otrzymało na własność lub w drodze użyczenia, w ostatnim roku oraz roku poprzedzającym rok złożenia przedmiotowego wniosku (tj. w roku 2020 i 2021), sprzętu komputerowego zakupionego ze środków publicznych lub środków organizacji pozarządowych lub zwrotu kosztów lub dofinansowania zakupu tych rzeczy (jeżeli rodzic/opiekun prawny otrzymał dla dziecka w ramach umowy użyczenia laptop służący do nauki zdalnej (na czas nauki zdalnej) i został on zwrócony z chwilą, gdy została przywrócona nauka stacjonarna, a umowa użyczenia przestała obowiązywać – może skorzystać z programu).
Szczegółowe informacje na temat ww. projektu znajdują się pod adresem: https://www.gov.pl/web/cppc/wsparcie-ppgr
Informacji w godzinach pracy Urzędu udziela: tel. +48 612874014 wew. 118, 109.